1 år med Johannes ♥

Ett helt år har jag spenderat nu med världens bästa person. Johannes är min andra halva, på riktigt. Han är min käraste och han är min bästa vän som alltid kan få mig att skratta. Skratt, tårar, känslor, kärlek, upplevelser och erfarenhet har detta året fyllts av och det kan bara bli mer nu. Vi är oslagbara. Min kärlek för Johannes är enorm. 
 
Vaknade upp bredvid Johannes i hans säng i morses där vi bara låg kvar och myste i säkert en timme. Sedan blev det lite presentöppning och ännu mer pussar. Vi fortsatte dagen med att laga lunch, supergod nachos blev det! Tråkigt nog fick jag ta bussen hem vid ett eftersom Johannes skulle jobba. MEN nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit och fortsätta mysa. Sov gott allihopa. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0