Vackra höst

T o g   d e n n a    v a c k r a    b i l d   h ä r o m d a g e n,   s n y g g t   e l l e r   h u r? 

De senaste dagarna har jag hållit hus uppe på arbetsförmedlingen på jobbklubb. Det var jätteintressant och faktiskt rätt kul. Fick lära mig att skriva CV, personligt brev och säljbrev så nu är jag PROFFS! Till alla er som ser ner på AF, be om att få gå på jobbklubb. Fick umgås lite med min gamla klasskompis Terese också vilket var kul. Bortsett från AF har jag även kommit i gång ordentligt med simningen också, sjukt skönt! 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Härligt att läsa att AF hade något bra att erbjuda, annars tycker jag mest att man hör negativt om det.

Fin bild.
Ha det bra!

2012-09-24 @ 14:02:42
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0